joi, 2 mai 2013

De unde cumparam Garmin nüvi 50 5-inch Portable GPS Navigator ?


Cu un mare 5 "(12,7 cm) cu touchscreen, mai mult de 5 milioane de puncte de interes (POI) și vorbite turn-by-turn, nüvi 50 face placerea de a conduce din nou.Ia turn-by-turn
Interfața nüvi 50 intuitiv te intampina cu 2 alegeri simple: "Unde?" și "Vizualizare hartă". Atingeți ecranul pentru a căuta cu ușurință adrese și servicii și să fie îndrumat la destinatia cu indicații vocale, direcțiile turn-by-turn care vorbesc numele străzilor. Ea vine în două versiuni de cartografiere și a preinstalate hărți pentru cea mai mică 48 de state plus Hawaii și Puerto Rico. Indicatorul de limită nüvi 50 Viteza vă arată cât de repede puteți merge pe cele mai multe drumuri principale. Cu "Unde mă aflu?" Localizare de urgență, stii mereu unde vă aflați. De asemenea, vine preinstalat cu milioane de puncte de interes și oferă posibilitatea de a adăuga propriile dumneavoastră.Cunoaște Lane înainte de a fi prea târziu
Acum nu mai e ghicitul banda pe care trebuie să fie în a face un viraj. Disponibil în anumite zone metropolitane, lane assist cu vedere la joncțiune vă ghidează pe banda corectă pentru un viraj sau de ieșire, ceea ce face intersecții nefamiliare și ieșirile de usor de navigat. Se afișează realist semnele de circulație și intersecții pe traseul de-a lungul cu săgeți care indică benzi corectă pentru navigare.Ce este în cutie:

    
nüvi 50
    
City Navigator ® NT date cu hărți stradale încărcate în prealabil de Jos 48 de state, Hawaii, Puerto Rico, Insulele Virgine SUA, Insulele Cayman, Bahamas, Guyana Franceză, Guadelupa, Martinica, Sfântul Bartolomeu și Jamaica
    
Aspirație vehicul ceașcă montare
    
Cablu de alimentare vehicul
    
Manual de inițiere rapidăAm avut Garmin, Tom Tom, Sony și GPS Magellan din ultimii zece ani. M-am întors la Garmin pentru ultimele mele două, deoarece acestea au, de departe, cea mai bună interfață. Alt Garmin mea este un 1690.
Hărțile care au venit cu acest GPS sunt la zi. Un restaurant care a deschis în ultimele șase luni este pe lista.
Am găsit inch, dimensiune 4.3 ecran să fie dimensiunea optimă. Acesta are o tastatura dimensiune frumos și grafică uimitoare. Se simte "dreptul" de pe bordul unei mașini.
Cele două caracteristici am absolut nevoie sunt limita de viteză de pe ecran și de orientare Lane. Acest GPS-ul are atât. Aceasta este prima mea de Garmin din trei, care merge într-un mod split screen si prezinta semnalizare interstatal în timp ce veni peste o ieșire vi se va lua de pe traseu. Mare facilitate!
Audio este clare și bine definite. Ea are o multime de capacitate volum.
Când este necesar, această unitate va recalcula direcțiile repede. Trebuie să menționez, de asemenea, că este foarte rapid de a dobândi sateliți.
Singurul lucru pe care această GPS-ul nu are este trafic. Ultima mea patru GPS-ul au avut de trafic și am găsit-o a fi de utilitate limitată. Mai mult de 50% din timp, traficul a golit și vă sunt încă în curs de alertate. De rute alternative în jurul blocajele de trafic tind să fie oarecum dubioasă.

Am fost folosind un NUVI 50lm de aproximativ o lună acum. Acesta a înlocuit-o Garmin StreetPilot 7200. 7200 a fost un top al unității linie la introducerea lui. În primul rând LM standuri pentru durata de viață Maps. Aceasta este o caracteristică de mare. Una dintre frustrările mele cu alte unități GPS a fost costul de actualizare a hărților. Cu LM voi fi capabil de a face acest lucru în orice moment există un upgrade, prepaid!Am folosit pentru a ecran mai mare de 7200 și a fost îngrijorat de faptul că nu vrea 5 "ecran de 50. După câteva zile acesta funcționează bine.Noua unitate este mult mai ușor decât una mai veche, care chiar și în mașină muntele se dovedeste a fi important ca noua unitate nu va vibra aproape la fel de mult pe drumurile noastre murdărie. Astfel, este mai ușor de utilizat atunci când condițiile de drum nu sunt netede.

Lane și Junction asistă Garmin a adăugat sunt un mare ajutor odată ce le localiza. Practic, în colțul din stânga sus există un aspect banda cu benzi ar trebui să fie în subliniat. Atunci când se apropie de o iesire o imagine pseudo de ieșire este prezentat pe partea dreaptă. Acest lucru este frumos pentru sortarea ceea ce ar trebui sa faci pe un sistem misca si se schimba rapid Interstate. 

Primesc un râs din muntilor de umbre în fundal în timp ce de conducere în Kansas.Garmin a scăzut "Recalcularea" afirmația că a fost făcută după un viraj ratat. Acest lucru este atât de bine și rău. Au existat unele momente în care nu am știu dacă sfatul iese din unitatea a fost nou sau vechi. În general, este mai puțin iritant.Această unitate dobândește un fix vizibil mai rapid decât alte unități le-am folosit, inclusiv 7200. Asta-i frumos mai ales atunci când mi-am uitat la rândul său, până când după ce am fier într-o parte plină a orașului.O altă caracteristică nouă pentru mine este semnul limitei de viteză în colțul din dreapta jos. 

M-am întrebat de multe ori ceea ce limita de viteză a fost pe o porțiune de drum și a ratat semnul. Acest lucru dă limită. Acum, după ce a spus că este, de asemenea, doza nu stiu despre zonele de construcție. În plus, am avut doar o creștere de limită de viteză la 75 la 70 pe multe dintre drumuri noastre. Chiar daca ultima mea actualizare a fost după schimbarea unității prezintă în continuare viteza de vechi. În ansamblu, acest este o mare facilitate. Oh, și arată viteza în negru dacă sunteți la sau sub limita și în roșu, dacă te duci peste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu